Tuesday 21 June 2011

aku sayang keluarga aku !

Ya Allah,
ampunkanlah dosa-dosaku, dosa-dosa kedua ibu bapaku dan dosa-dosa adik-beradikku.
aku amat menyayangi mereka Ya Allah.
panjangkanlah umur mereka Ya Allah.
murahkan rezeki kami sekeluarga Ya Allah.
bahagiakan kami dengan nikmatmu Ya Allah.
jauhkanlah kami dari kekufuran, kemaksiatan, 
dan perkara yang boleh menjauhkan hati kami daripada Mu Ya Allah.
sesungguhnya hanya Engkau tempat aku memohon Ya Allah.
amin.
:')

hari ini,aku mendapat panggilan daripada ibu. "ibu accident malam tadi long..dengan ayah dan adik-adik.."
ha?
aku sangat terkejut.
jantung degup kencang.
"semua selamat..cuma kereta yg terok.."
sambung ibu lagi.

Ya Allah.الحمد لله
syukur Ya Allah.
terima kasih memberi peluang ini Ya Allah.
:')

inilah bondaku yang ku cinta.. <3
"ada jugak kedai yg bukak.
boleh lah belikan utk aemeer hamzah,
auni fitreesya dan amylea maisara."
kata ibu, agaknya :P


ini pulak 2 puteri ayah,
kak long dan kak ngah. 
ayah nak belikan kak long ape kat sini?
hehe ;)

kakakku dan adikku :)
aku sangat-sangat menyayangi mereka.
(kakakku itu sudah di ibaratkan sebagai kakak kandungku,dia sepupuku.
yes,sahabat sepupu sehidup semati..yes, kami akrab. sangat akrab, norkhayati)
adikku, nurul nelysa syafira :)

yeah ! ayah nak belikan untuk siapa ni??
kak long ke?
o'ow..bukan?
okay :p

ini adik saya.
bongsu.
aemeer hamzah :)
labu kak long !

kaklong sayang aemeer ! <3
seronok tengok dia mkn lollypop yg kaklong belikan. hehe :)
itu je yang kaklong mampu belikan. HAHA :D

baru beli tu.
sakan dia bergaya.
comel !
:)

ini akak bersama aemeer.
suka tengok gambar ni.
both of them are cute ! :)

adik baru belajar buat peace.
suruh kaklong pegangkan jari dia.
seronok sangat dah berjaya buat peace,
tak pandang camera pun.

ini ibu dan ayah saya.
loving couple <3
forever !
insya-Allah !
:)

aemer hamzah botak sebenarnya.
HAHAH :D
maintain cute.

ini lah keluargaku nan tercinta !
nak makan ! wooo~
sedap jugak makanan kat kedai ni.
terima kasih ayah !
terima kasih ibu !
i love you all <3

masa ni sara merajuk.
kenapa?
tak pastilah.
auni seronok je dapat bantal strawberry.
terima kasih ayah <3

ini saya dan adik lelaki sulung saya :)
masa ni tak pasti kenapa ya?
mungkin pura-pura gelak.
hanya utk bergambar :P

aemeer hamzah kaklong makan.
seronok temgok dia makan sendiri.
licin.
bersih.
budak bijak.
insya-Allah :)

sedapnya air-air ni <3
huu.
serius sedap !

tu dia~
tengok muka dia time makan.
amboi.

minum air kaklong :P
sedapnye~

ini lagi satu.
gambar yang kaklong suka tengok :)
afnan dan aemeer.
ada persamaan.
dari gaya senyum.
tapi warna tu, agak berbeza :P
maaf afnan !
anda tetap hensem dan jambu <3

sangat bahagia bila berada di samping keluarga.
dalam trip ke Cameron Highlands kali ini 2 orang adik lelaki saya tak dapat turut serta.
muhammad asyraf.
adik kaklong ni kat asrama di Jengka masa tu.

muhammad azry.
adik kaklong yang ini ada di asrama di Kedah masa tu.

apa-apa pun, kami tetap ingat akan kalian berdua :)
sayang kalian sampai syurga ! 
insya-Allah !
:)

AKU SAYANG KELUARGA AKU !
sampai syurga.
insya-Allah !
:)


8 comments:

  1. :) love to reaad this!
    yes!!i love u so much!
    saya tak da kakak lain selain awak!
    sila hargai saya hehhe

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. kakuro said..
    apa??
    kenapa kau padam nan?
    kenapa???

    ReplyDelete
  4. td tu ayah n sara yg try2 nk komen..dorg xleyh nk komen.haahhaa

    ReplyDelete
  5. ohh..HAHA :D
    ayah pon dah baca?
    hehe..maluuuu!

    ReplyDelete
  6. ibu sayang kamu. Suma... maaafkan mama ya tidak dapat menjadi ibu terbaek bt kamu. Ibu tetap sayang kamu sampai akhir hidup mama. Sampai mama mati...

    ReplyDelete
  7. insyaAllah ibu..
    ibu ibu yg terbaek..
    kami akan sayang ibu sampai bila-bila..
    insyaAllah :)
    i love you ibu ! <3

    ReplyDelete