Thursday 14 July 2011

i love FFSA !


pada 16 mei yg lalu,
aku telah mendaftar diri untuk sesi latihan practical di sebuah valuation firm,
Fadzilah & Fikri Sdn. Bhd.

aku memang tak pernah kerja.
serius.
aku sangat takut pada hari tu.
macam-macam aku fikir.

bos garang tak?
ada kawan tak?
kerja banyak tak?
susah tak kerja valuer?
macam mana diorang layan practical student ye?
ada allowance tak? 
banyak tak allowance?
oops !
hehe ;)

takpelaaa..
yang penting aku cuba dulu.
nebes wooo !


ini kak ayu !
ketua admin kat FFSA.
memang terbaek lah~
insan pertama aku berkenalan pada hari pertama mendaftar diri.
baik orangnye.
terima kasih akak sebab kurangkan ketakutan kite di hari pertama practical.
:)

ini pulak fyza.
dia ni sebaya aku.
masyuk sikit kepala otak kami.
gile-gile jugak dia ni.
dia pun admin jugak.
gambar kat bilik ni waktu Puan Suhana takdak.
:D

ini farah.
dia pun salah seorang dari admin team jugak.
:)

3 orang admins.
dan 5 orang valuers.

dalam 5 orang valuers tu,
seorang je puteri,
ini dia.
taraaa~
inilah Ani,
kite tak jumpe gambar ani solo kat opis.
kite guna gambar ni sebab kite suke bunge rose tu ! hikhik :D
Ani lah satu-satunya valuer yg selalu bawak kite pergi inspection !
terima kasih Anie <3
hehe

lepas itu,
aku berkenalan pulak dengan semua valuer-valuer lelaki
ehemm ;)

supervisor aku,
Encik Faizam.
pernah sekali bawak aku pergi inspection dekat Pantai Dalam.
rumah Dato'.
:)

En Fakhrul,
valuer pertama bawak aku pergi inspection kat Sabak Bernam.
hari Jumaat minggu pertama practical.
masa dia pergi masjid untuk solat jumaat,
aku duduk rumah mak sedara dia.
hihi :P

En Hakim,
selalu nak bergaduh ngan aku.
ramah, baik.
pernah jugak bawak aku pergi inspection dekat Country Heights,
rumah besar-besar ! 
juta-juta !
huuu

En Rosidi,
valuer yang tak pernah bawak aku pergi inspection.
memandangkan dia takda kereta.
takkan nak bawak aku merempit pulakkan?
:P
tapi,
dia lah yg ajar aku angkat calls dari bankers.
:)

tak lupe jugak,
Halif.
kawan seperjuangan.
walaupun kau tua maaf aku tak pernah panggil kau encik
best kawan ngn kau
:)



***


seronok sangat practical di Fadzilah & Fikri Sdn Bhd !

kini...

2 bulan sudah berakhir.

segala kenangan itu memang tak dapat aku lupakan.
betul !


***


jumaat 8 july 2011,
hari terakhir aku ber practical di Fadzilah & Fikri Shah Alam
(FFSA)

aku memang dah berniat nak buat makan-makan sikit pada hari tersebut.
tapi aku tak tahu nak belanja apa.
aku suarakan hajat aku pada kak ayu dan fyza.
mereka menyuarakan hasrat hati mereka teringin nak makan satay kajang.
:)

inilah orang-orang yg terlibat.
siapkan satay sementara encik-encik yang lelaki pergi solat jumaat.
merewang katenye.
:P

bertungkus-lumus masing-masing
fara and fyza potong nasi impit
:)


ani bahagikan satay dengan adil-seadilnya.
adil ke??
:P
peace yaw 
:)

ani dan aku
:)


kak ayu, fyza, and ani.

tunggu encik-encik pulang.
hihi
:)




***

makan !
:)

dari kiri,
en faizam, en rosidi, halif (pracatical student dr Uitm Perak) dan En Fakhrul.

En Fakrul dan En Hakim.

En Faizam dan En Rosidi.

makan-makan !

ani dengan farah.

kak ayu dengan farah.

sayang fyza <3



***



bila perot sudah kenyang........
:D

i love you all !!!
<3


alhamdulillah.
 lepas jugak niat aku untuk buat "kenduri kesyukuran" bak kata En Rosidi.
:)


***


belum habis cerita lagi.


***

to :

kak ayu, fyza, ani dan farah, 



sebab celebrate kite hari jumaat tu.
:)

mereka buat suprise party untuk aku.
serious,
terharu !
:')

tak sangka !
aku practical student pun di sambut.

mereka belanja McD.
terima kasih tinggal kite sorang-sorang kat opis sebab nk beli McD ni.
:P

mereka belanja kek coklat.
sedap sangat !
:)



***



to all FFSA's staffs :










***



aku sayang FFSA !

maaf boss,
saya terpaksa panjat kerusi.
nak gambar kenangan.
hehe
:P

sekian.

TERIMA KASIH !
:)

1 comment:

  1. prktkel dkt ffsa kemuning ke pkns shah alam?
    ok x situ?
    mse prtk die bg handle kes x?
    bpe allowence die bg...sila pm sy by emel...ples

    ReplyDelete