Wednesday 10 August 2011

Taman Kasut !

hari Ahad, 7 Ogos yag lalu aku telah melepaskan rindu dendam dengan Izyan.
RINDU DENDAM ?
=.='

dia memang sahabat aku dunia akhirat.
InsyaAllah.
:)

aku sayang kau.
Izyan !

kami bersembang-sembang
di
TAMAN KASUT
yang terletak di
Felda Chini, Pekan, Pahang.

wah ! 
famous sekejap taman kasut ni.
memang tak pernah terduga aku akan lepak di sini.
sebab?
biarlah rahsia.
HAHA
:D

so,
aktiviti biasa aku dengan Izyan,
berborak-borak.

jika bukan  bulan puasa,
tentu aku dan dan Izyan dah cari kedai ABC sebagai port
'melepas rindu dendam'
sambil minum-minum boleh story-story.
:P

memandangkan hampir setahun kami tak jumpa,
banyaklah cerita aku nak cerita kat dia.
memang aku rasa aku je yang bercerita.
*kesian kau yan..terpaksa menjadi pendengar je.....
=.='
MAAF
wek :P

sambil sembang-sembang, boleh je bergambarkan?
:)

bukan selalu dapat pergi Taman Kasut ni wooo..


maka,
inilah hasilnya :

sebelah kasut lelaki.

sebelah kasut perempuan.

**sepasang kasut (lelaki + perempuan) inilah yang menyebabkan 
taman ini digelar
'Taman Kasut'
:P

wohoho..
agaknyalah.
pandai-pandai je aku.

ini muka aku tengah sakan bercerita 'hot story'
kat Izyan.


ini pulak muka Izyan yang khusyuk mendengar cerita aku.
:P


tengah syok cerita,
termasuk pulak topic gayat.
ye,
aku memang penggayat orangnya.
=.='
tapi..
aku berjaya panjat benda alah ni..
:)

bangga sekejap dengan diri aku.
sahut cabaran Izyan.
:P

**adik aku darjah 1 pun lepas setakat panjat benda alah ni
yang tak tinggi mana pun.
=.='


happy lah kononnya,
dapat main di taman rekreasi yang bernama
Taman Kasut.
:P


KAMI
**sayang kau !


apa yang lawak sangat Izyan oi?

**aku ingat, masa ni kita tengah sembang pasal,
kalau kita senyum kat orang, tak kisahlah kita kenal ke tak orang tu,
kalau dia tak balas balik senyuman kita, mesti kita rasa frust.
kan?
tapi, adakah kita senyum tu untuk mendapatkan balasan?
tak,kan?
takpe, senyuman itu sedekah.
kan?
Pahala wooo !
:)


tiba-tiba Izyan pose kat atas motor,
macam best je.
aku pon nak jugak yan !!
:P


yeah !
setelah berapa lama aku tak naik motor,
inilah masanya.
pagi tu aku bawak motor !!
yeeha !

**agak berbangga dengan diri sendiri sekejap,
sebab dah lama aku tak pernah bawak motor.
lama sangat.
trauma.
=.='

**aku pernah tengok mat rempit meninggal dunia depan mata aku.
pada 31 Ogos, bulan puasa,
time tu aku baru balik dari pergi bazaar ramadhan.
sejak tu, aku yang trauma nak naik motor.
betol.
=.='

tolonglah jangan bawak motor laju-laju.
please...

walaupu aku boleh lagi bawak motor,
tapi aku tak rasa aku berani nak bawak motor atas jalan raya.
pagi tu aku cuma try bawak kat padang Taman Kasut tu je.
InsyaAllah kalau benteng trauma aku tu dah menipis,
aku cubalah bawak motor di jalan raya.
:)

akhir kata,
Izyan,
terima kasih mencuri masa untuk diluangkan dengan aku.
:)

aku sayang kau Izyan !

nak tergelak segalak-galaknya bila ingat balik tragedi
aku sayang dia !
tapi aku kisah apa,
buat tak tahu sudah.
malu wooo !

No comments:

Post a Comment