Thursday, 15 December 2011

Aemeer Hamzah !


assalamualaikum..

hari ni aku geledah balik folder-folder
kat notebook aku ni,
aku tengok folder Aemeer Hamzah,
tergelak aku tengok balik video dia.

memang kaklong rindu Aemeer Hamzah !
=.='

nanti lepas kaklong exam,
kaklong balik rumah,
kaklong jaga Aemeer Hamzah ye?
:)

video ni aku record masa bulan puasa tahun ni,
ibu dan ayah ada belikan Aemeer Hamzah 
kasut raya yang berlampu-lampu.
dia yang pilih sendiri kasut tu.
tak sempat-sempat tunggu raya,
dia dah bergaya dengan kasut raya dia
ke seluruh rumah.
=.='

aku sebagai kaklong,
terpaksa sorokkan kasut tu dari pandangannya,
sebab aku rimas tengok dia duk bergaya sakan
ke hulu ke hilir dengan kasut tu.
hahah !
:)

video ni laa antara ragam dia bila
kasut raya kesayanggannya 'hilang'
:P

lawak sangat !
:D
tak tertahan rindu aku dekat budak ni !
hu

video

yang ni pulak video Aemeer Hamzah 
waktu aku ajar kakak-kakak dia mengaji,
dia boleh pi sarung baju kurung kakak dia,
kakak dia pun pi sarungkan tudung kat dia.

video

haish !
geram sungguh !
:')
rindunya..





kaklong betul-betul tengah rindu
Aemeer Hamzah ni !
=.='

gambar-gambar ni semua masa 
kaklong teman Aemeer Hamzah
main kat taman permainan.

hmm.
rindunya !

sekian,
wassalam.

No comments:

Post a Comment