Thursday 17 November 2011

CANDID TIME CONTEST by MUNA

Assalamualaikum.

sedang aku duduk beristirehat tadi,
tiba-tiba aku terima komen dari 

dia telah pun tag aku untuk contest ini :

click the link below to join the contest :

aku memanglah tak pernah masuk mana-mana contest
sepanjang ber-blog ini.
first time !
excited pulak !

apa salahnya mencuba.
mungkin rezeki,
tuah ayam nampak dikaki,
tuah aku siapa tau?
:)

InsyaAllah gambar di bawah ni menang !
hehe..yakin itu penting !

tengah duduk berehat dek kerana penat mendaki Bukit Broga  sambil menghayati
keindahan ciptaan-Nya.

aku memilih gambar di atas ini 
kerana
aku suka gambar ini,
selain kerana kesemulajadian gambarnya,
aku juga suka kesemulajadian suasana paginya,
suasana selepas terbit matahari di Bukit Broga.
:)

so,
dengan segala hormatnya aku tag mereka :


sekian, 
terima kasih.

No comments:

Post a Comment