Tuesday 1 November 2011

Oreo Ice Blended !

pada ahad yang lalu,
aku dan kakak-kakakku buat oreo ice blended.

dek kerana cemburukan cik Rinie
yang sibuk duk makan dia punya
oreo milk shake masa tengah skype itu hari,
aku pun teringin jugak lah.

memandangkan aku ni jenis yang tak sampai hati nak
biarkan perut aku berterusan memendam rasa,
aku usahakan jugak supaya aku dapat jugak
minum oreo ice blended.

okay,
Rinie minum oreo milk shake kan?
apa kena mengena pulak dengan oreo ice blended nya??

well..
aku manusia biasa..
perasaan nak lebih tu sentiasa ada.
HAHA
:D

***

bahan-bahannya :

sebungkus oreo
sekotak susu full cream
milo


sesudah memastikan semua bahan yang diperlukan sudah pun cukup,
aku dan housemates ku (kakak-kakakku),
memulakan aktiviti kami.

masukkan ais, susu, oroe dan milo tadi
ke dalam blender,
dan blend.



maka hasilnya ialah :

sedappppp ! :)

untuk kite-kite aje..
HAHA
:D

ter rindu laa ice blended 'each a cup' with its bubbles !
hmm..
ter..
tak sengaja..
eh kemon laa perot ~
ada bubble-bubble ! :)
last but not least,
terima kasih kepada encik kumbang kerana :
belikan oreo dan susu
dan thanks for the cadbury !
:)

2 comments:

  1. weyhhhh kau kalau tak cakap pasal each a cup boleh tak? terus geli2 tekak ni nak minum peach smoothie

    ReplyDelete
  2. hahah ! :D
    memang aku tetibe teringin..
    nak buat camne..

    ReplyDelete