Thursday 24 November 2011

Lucu !

semenjak-dua-tiga-menjak ni,
banyak perkara yang melucukan berlaku dalam
persekitaran aku.
:)

pokoknya pada diri sendiri.
senang je,
jangan mudah melatah.
nanti dah melatah,
cakap pun berbelit-belit.
:)


failure defeats losers inspires winners.
yeah !
YOU are inspiring ME.
:D
by the way,
life doesn't get easier,
so, YOU just get stronger !
;)

bak kata orang,
jangan bermain dengan api.
simple,
tapi membawa maksud yang dalam.
:)

kita jaga kawasan masing-masing.

atau kata lain,
aku tak cari pasal dengan kau,
kau jangan cari pasal dengan aku.

:)

tapi sekali kau dah usik aku,
aku usik kau balik.
haha 
:D

***

gambar hiasan :


hehe
:)

Encik Kumbang yang pilih border bunga-bunga rose ni.
lucu jugak kan?
;)


hehe..teruja !
banyak ! tak pernah main snap photo sebelum ni..
lucu jugak kan?
;)

Mohd Hafizzuddin,
sedap jugak kan KFC tomyam tadi ?
hehe
thanks for everything ! 
:)

No comments:

Post a Comment