Thursday 2 February 2012

Kawan baru, Sahabatku selamanya !


Alhamdulillah,
aku baru saja berkenalan dengan kawan aku seorang ni.
istilahnya perkenalan kami ni macam kawan atas kawan la.
:)

kami berkenalan dengan lebih rapat di Laman Mukabuku.
Facebook
:)

selain dari berkongsi maklumat dan berhubung dengan
kawan-kawan yang sudah dikenali, Facebook juga merupakan 
satu medium untuk mendapat kawan baru.
:)

kami mula berkenalan di Facebook pada Mac 2011.
kami kerap chatting dan comment antara satu sama lain
di Facebook.
:)

namun,
perkenalan kami tidak hanya di Facebook
setelah Mira mengambil tindakan untuk ke Kuantan,
untuk berjumpa aku.
:)

tindakannya sungguh mengharukan aku,
aku tak sangka Mira sanggup datang ke Kuantan untuk
berjumpa aku, kawan alam mayanya selama ini.
Alhamdulillah,
pada 22 January yang lalu,
Mira telah selamat menjejakkan kaki ke Kuantan.
:)

inilah kawan baru saya itu,
NURAMIRA BINTI ABDUL HADI

sebagai pemandu pelancong kepada Mira,
macam biasa,
aku mesti bawak mereka ke Taman Teruntum.
tempat aku dan keluargaku mencari rezeki tambahan.


Mira ditemani Nely untuk menaiki Pinto.
pegan tangan untuk membina kekuatan.
aku sebagai camera girl.

nampaknya Mira sudah berani dan confident 
tanpa perlu di pegang lagi.
syabas sayang !
:)

wah !
gitu kau Mira !
:)

ini pulak gambar sebelum Mira pulang.
Aemeer pelok kak Mira.


Aemeer nampak sudah selesa dengan Kak Mira nya.
:)

Mira,
semoga persahabatan kita sehingga ke akhirat.
:)

Terima kasih Mira.
Eed sayang Mira !
:)

Friend forever !
:)

No comments:

Post a Comment